BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 9 februari 2009

Mysdag






Idag har jag Hellan haft en mysdag bara han och jag.
R for och pimplade kl 07.00. Ja han har blivit besatt av att fiska....

Vi tog oss en tur ut i snöyran. Åkte lite pulka på gården. Så fort jag stannande pulkan skrek Helmer som en galning.
Snäll som man är drog jag han 87 varv runt gården:)
Sen somnade han innan lunch i våran säng bara så där rakt upp och ner så han fick sova inne.
Vilket var första gången sen han var typ 2 månader....

Sen busade vi resten av dagen.

En kompis till R visade detta sjukt roliga klippet på youtube. Detta måste bara ses DAVID.

Bjuder även på lite bilder från dagen!
Ja, jag har kanske haft lite och göra:)

1 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hallå... hjälp vilken sötnos kille du har...:)

trevlig blogg , jag kommer tillbaka..:)

ha det gott..
kram