BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 19 februari 2009

Mina fina killar.


Dagen har gått fort som alla andra dagar gör.
Vi for tidigt till Zanna och leo. Jag har beställt en jättefin skötväska av Zanna som hon ska sy:)

I måndags skulle mitt nya liv börja IGEN...
Ni vet, äta rätt och börja göra armhävningar och sånt skit tills jag ska börja träna.
Jaha...Nu är det torsdag och jag har inte gjort en enda armhävning och har ätit bakelser varje dag.
Men på måndag..då jävlar..hahaha.

Nästa vecka ska ju jag och Annica börja gå på pass här i Brunflo.
Vore ju kul om man kunde gå igenom ett utan att självdö..

Jag säger det igen, måndag är en bra dag då man kan börja om:)


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha Ha!
Jag vet precis hur det är... Att det ska vara såååå svårt!

Puss och God natt!

Anonym sa...

Oj glömde säga att det är jag, Ellan, Puss

Belle sa...

Helmer=Sjukt gallig =)
Rickard=snygg =)

Anonym sa...

Och visst är dessa sötingar lite mina också!?? ;-) Det lät spännande med en hemsydd skötväska! Kolla in i min zoomin för resten, där finns en kalorifri bakelse... ;-) Kram till er alla!

Anonym sa...

Hej! Tack för din snälla kommentar på min blogg! Vilken jättesöt son du har! Jag tror jag har sett dig som hastigast på stan när du var ute med vagnen, men jag visste inte säkert om det var du! Ja, livet har verkligen förändrats på några år:) kram Ida

lb sa...

Hi hi, jag vet vad du pratar om: själv pinar jag mig själv på Fristilen. Brukar försöka gå dit runt 10-tiden, då är det bara en massa tanter och jag där :-D