BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 5 februari 2009

ANNA T





Ja men den där iden jag hade att jag skulle göra en överraskning till R veckan sket sig.
Jag har inte gjort det än och till helgen är det kalas och han ska på fotbollscup.
Nästa vecka är det hans tur så man får säga att vi börjar nästa vecka:)
Hoppas att han hittar på nåt kul:)

Imorgon ska hann straffas för att han är så lat istället.
Han ska göra chokladbollar DUBBELSATS....hahaha...
Får se om jag hittar på nåt mer straff....:)


Lyssnar nu på ANNA TERNHEIM och försöker hitta den bästa låten och lägga ut den här men alla är så bra så jag bara tar en. Lyssna och njut Anna

3 kommentarer:

Belle sa...

Men guuuud va du lägger dig tidigt!
pensionärsvarning där!!
Hoppas jag inte väckte nån??
Såg att vi inte kunde ses.
Det tar vi igen som sagt..=)
Hoppas bara att jag kan komma på sön. men det är INTE säkert, tror att Måns håller på att bli sjuk...=((
ÅÅÅÅ...VILL INTE..vi hörs av /puss

Belle sa...

Slutar han aldrig att skrika??

Belle sa...

men jag vet inte om du vill det sörru!
Måns har feber och är förkyld..=(
Får väl se om han hinner bättra sig, men det har ju som precis börjat!
Varför ringde du inte istället för att skriva här?
Lättare att prata i tlfn.
Ska du sova redan eller? ja ja..vi får väl höras i morgon då.