BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 17 februari 2009

Fas

Idag for jag och H på öppna förskolan i stan 08.30 där var Jessica med hennes stora tjejer.
Sen hann vi fika med Zanna och Leo som vi inte träffat på 34 år...Jättekul!

När jag sedan fått in unge och vagn i bilen och tappat känseln i fingrar och tår for jag vidare till Ångsta.
Där var vi hela eftermiddagen och fick god middag av Annica och Ella...mysigt!

Helmer och Ella verkar vara i samma fas i livet...skrika rakt ut och gnälla:(
Man vet snart inte vad man ska ta sig till, men allt är ju en FAS så det är väl bara att invänta en bra fas snart:)

Uppdatering av min och R plan av att ordna överraskningar till varandra.
Min första vecka hann jag inget.
R första vecka hade han tänkt att vi skulle gå på bio och hångla men vi blev sjuk:(

Min tur igen denna vecka..paniken stiger. Va fan ska man hitta på?
Ska lägga mig på soffan med min stickning och komma på nåt.

Hur går det för er som också ville pröva på detta?
Bjuder på en bra låt idag också Ane Brun
Kommer du ihåg Zanna? hahaha...

1 kommentarer:

Zanna sa...

Jag kommer ihåg, tänker på dig varje gång jag hör den :)