BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 16 februari 2009

18 igen




Där fick ni lite bilder från helgens badhusparks besök.
Varmt rekommenderat kan jag säga:)

Idag har jag varit hos Jessica i Lit.
Jag behövde komma iväg själv på en liten tripp.
Drog på musiken på högsta volym och tog på mig solglasögonen och kände mig som 18 igen...härligt....hahaha

Kom sedan hem till lagad mat och två underbara pojkar.
Imorgon ska vi träffa Jessica R på öppna förskolan i stan och sen ska vi till Ångsta på middag.
Härlig dag ska det bli:)

Åter till min nya kvällssyssla....sticka!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha de där va lite annat än vårat badhusparks besök när ja satt med en systempåse över huvudet för att ja skämdes över att de va någon som satt och fes och rapa vette tusan vem de kan ha varit =)
Hoppas ni mår bra vi må ju se till att träffas nått kram Jonna

lb sa...

Hallå där! :-)
Blev det en Babytravel-jogger? :-)

kram!

Anonym sa...

Hej där!
När jag kikade på sista bilden så tänkte jag ...men det ser ju ut som brorsan...det kan det ju inte vara...så jag kikade på den i större format. Det var ju kusin M :) men det är typ samma minspel, gest...och den typen av kläder som lillbror kan ha!...Ja dom är väl inte kusiner för inte!

/Hera