BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 8 februari 2009

Det var det.

Första tårtan ever...
Paket öppning
Elsa
Kusinerna.
Först vart jag besviken när 3 familjer inte kunde komma.
Jag kände att det kommer inte bli något kul när det är för lite folk.
Men jag hade FEL.......
Hade dom andra kommit hade förmodligen taket rasat:)

Jättekul vart det:)
Åtta vuxna och åtta barn. Ljudnivån satt där den skulle när det är kalas.
Helmer var helt överlycklig. Han älskar att ha mycket människor omkring sig precis som hans mor och far.
Han fick äta sin första tårta. Då jag själv ville äta middag i lugn och ro så råkade jag proppa i han lite väl mycket...vilket gjorde att han somnade 20.45 istället för 19.00 då han brukar somna.
Socker är INTE bra!!

Måste dela med mig av denna underbara låt. Den har varit med på Grey`s Anatomy
Denna låt borde man avsluta sin dag med.
Breathe

Tack alla för idag!

0 kommentarer: