BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 15 februari 2009

En chans fick dom.

Vi kände oss bättre i lördags så vi for ner till badhusparken...men helvete vad folk.
Jag trodde det var yran när vi kom ner.
As mysigt! Dit ska vi gå oftare:)

På kvällen drog vi till mina föräldrar i skogen.
Jag gav melodifestivalen en chans. Jag har då inte sett på det sen det var ETT program och inte 23 som nu.
När jag hört låtarna sa jag,
-Om inte Cookiens n Beans går vidare ska jag ALDRIG mer se det här.
NÄ men självklart inte....
Så himla härlig låt. Om låten inte passade melodifestivalen så passar inte melodifestivalen mig heller.
Kul och ses melodifestivalen..............

Jättekul för dom som gillar musiken. Dom har en rolig tid framför sig:) Eftersom det är 45 avsnitt kvar typ. Själv får man hitta på nåt annat på lördags kvällarna:)

Jag älskar även country och tackar och bockar att jag fick upp ögonen för dom.

Idag var H inge bra igen så vi håller oss hemma ett par dar till:(
Har bilder för helgen men pallar inte och lägga upp dom nu...
Men i måra...

2 kommentarer:

Belle sa...

Älskar oxå deras låt! Linda Ström som spelade gitarr är min favvo sen förrut.Hon gör underbara låtar!Hittade henne på myspace för hundra år sedan!Vi rings nåt i veckan!

Charlotte sa...

tja.
jag lägger upp alla bilder innan jag börja skriva texten.
sen göt jag mellanrum mellan bilderna med enterknappen, och skriver vad som varje bild innehåller. sen skriver jag själva inlägget. sen markerar jag allt och centrerar jag allt..
get it???