BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 6 februari 2009

Kalashelg!


Så här såg jag ut för exakt ett år sedan...
Sjukt...Jag minns ju ingenting hur det kändes.
Varför blir man dement av att föda barn?
Jag minns inte att jag varit gravid och jag minns inte när Helmer var bebis.
Jag vill verkligen minnas och det var nyss men det är bara i en dimma.
Konstigt men det känns som Helmer har varit som han är nu alltid...

Nog om detta mysterium!

Oj vilken bakmamma jag har varit idag.
Bakpappan och även åkt på städning + bakning:)

Kristina tog sin gravida mage och son och hälsade på hela dagen.
Fast vi hade 14 saker att göra gick det bra.
Skönt för då hade Helmer Liam att springa efter och härma....
Och jag hade någon att umgås med i bakningen:)

Längtar nu till den den stora kalas helgen ska börja.
Kanske kommer jag aldrig mer göra om att bjuda alla hit och dit på kalas.
Men det är Helmers första kalas och jag älskar ju lite kaos så va fan....

Bring it on!!

Välkomna!

1 kommentarer:

Belle sa...

OJ,hajjade till lite när jag såg en gravidmage på din sida! fiiin mage...