BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 4 februari 2009

Foton

Igår var vi på ett års fotografering på Helmer.
Det ingick när vi fotade sex månaders fotona.
Alltså gratis denna gång.

Jag satt och kollade på han i bilen dit och insåg att han ser EXAKT ut som han gjorde för sex månader sen, fast han går nu .
Förklaringen är ju hans frisyr. Jag tänker inte säga hårlöshet utan frilla. Han har samma frilla som alltid.
Därför kom jag på en akut ide att ta några kort med vintertema med mössa. Istället för peruk kan man säga:)
När vi senare kollade in dom 36 korten som tagits valde vi bara att köpa ett kort.
Förra gången köpte vi 11 så man lär sig...

Kom på att jag inte ska ge ut lösen för korten.
Han är ju naken på en del.

Hoppas att inget freak hann se...

Vill någon se får ni höra av er.

6 kommentarer:

Zanna sa...

Vilken sötnos :) Jätte fina bilder. Ja alltså självklart hade vi kommit, men vi är i Åre i helgen :( Jag visste ju att helmer fyller år men jag trodde att nån av er kanske fyller år i helgen eftersom det är kalas då. Fan alltså, vi ses ju aldirg. vi får väl helt enkelt komma och hälsa på er oanmälda någon dag för att det ska bli av. Vi vet ju att ni inte gillar att planera :) Kram

Belle sa...

Som sagt:Viktigt samtal där!=)
UNDERBARA bilder!! Sjukt söt i mössan!
Sen är han ju så äckligt lik dig nu så man dööööör ju!Puss

Belle sa...

Bra gjort faktiskt!Onödigt att visa öppet..man vet ju aldrig! Men de va kul att jag hann se=D

Anonym sa...

jag vill se bilderna! eller bilden om det nu var en som ni behöll.. iaf: mejla lösen asap :) /Anna

Marina&Edvin sa...

Jag vill absolut se bilderna! Du har min mailadress.

Anonym sa...

Jag och Marlena vill såklart se! :D gustavsson.nina@hotmail.com