BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 26 februari 2009

Emma Kantermo


Emma härliga K har varit här i två nätter och hälsat på.
Hon fick vara med oss en heldag och känna på hur det är att ha barn.
Hon var helt slutkörd på kvällen:)
Hon är även så duktig och ta hand om H och vill gärna göra allt. Man känner sig så trygg med henne runt H.
Hon kommer bli en bra och underbar mamma när hon kommer dit i livet.
Bästa EMMA!

Ikväll ska jag på klädparty på öppnaförskolan med en massa mammor. Mysigt!


H är förkyld och har feber:(
R har skadat sitt knä på en fotbollsträning och går på kryckor:(
Varit och kollat upp det men dom vet inte riktigt vad som har hänt än i hans knä.
Hoppas han kan börja träna igen om nån vecka eftersom fotbollen är väldigt viktigt i hans liv....

Nu ska jag jobba tre nätter!

3 kommentarer:

Anna H sa...

Det är ingen brådska med mössbeställning =) du kanske handlar av goskrutt ikväll istället, vi syr ungefär likadana mössor har jag märkt =)
Jag ska inte dit, min enda lediga dag idag denna vecka och så har vi nyss haft besök av Annika och Ella så jag blir hemma och slappar.

Trist med knät, min sambo skadade foten för ett år sedan och doktorn sa att han ALDRIG mer fick spela fotboll, squash och innebandy och Andreas höll på att deppa ihop totalt... nu spelar han innebandy igen men la ner squashen, tar det lugnt och det går rätt bra.

Jag ska ev till brunflo på tisdag, lotta pratade om nåt hos Elin. kanske ses då?

Kram

Belle sa...

Kul att ni kom in och hälsa på!=)

lb sa...

Det vore galet roligt att träffa er något! Kan vi inte sammanstråla någon dag på öppna i stan? :-)