BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 18 februari 2010

Resa.





Tog med mig Kristina på den fantastiska öppnaförskolan idag.
Hon blev självklart helt galen och kommer nu varje torsdag:)
Hon fick också den där positiva energin man får när man kommer hem därifrån.
Man blir helt enkelt glad och en lite lyckligare människa av att vara där:) Härligt va?

Imorgon åker vi på våran första lilla resa tillsammans. Vi åker till min kära syster Maria i Hudiksvall.
Det är en perfekt lång resa. Tar bara 3 tim.
Jag älskar att åka på roadtrips. Jag blir helt kallsvettig och fjärilar i magen av att bara tänka på det. Förr satte jag mig jämt i bilen och bara for... Synd nog blir det inte av länge nu när man har barn som inte gillar att åka bil.
Men Helmer har blivit bättre och August är ju helt tvärtom Helmer, därför kanske man kommer iväg lite oftare:)
Åhhh vad glad jag blir att vi ska åka....kommer inte kunna sova inatt..

Trevlig helg alla!

2 kommentarer:

emma sa...

ha det så mysigt fina familjen.
Ælskar era bloggar : )
och det gøøøør ooooont så mkt jag vill komma till er nuuuuuuuuuuuuu....fick ju vara med helmers først månaderna..och jag har ju inte ens træffat august æn!!!SKAM PÅ TORRA LAND.
dax å planera en trip nuuuu
puss på er

Emma made in oslo or NOT

Kristina sa...

Vägra blogga på semestern?? Kom hem nu! puss!