BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 24 februari 2010

Kul dag.

Ebba.
Alicia
Jessica.



Älskar när dagen innehåller spänning, god lunch, kaffedrickning, födelsefilm, förhållande snack, middagsbesök och brödbakning.( kanske till och med träning)

Spänningen började när jag sket i att det var 32- och tog bilen till Lit.
I Torvalla insåg jag att det inte kom någon värme i bilen och det tänkte inte komma någon heller. Jag vände hemåt igen innan min son frös näsan av sig. Jessica min bilmekaniker till vän berättade då att bilen måste in i ett värmegarage annars blir det isproppar i hela bilen...
Då var det bara att vända och åka mot Lit igen. Vi har inget garage utan jag skulle få värma upp den i Lit.
Kristina var också påväg till Lit, mötte upp henne och kastade över stackars lilla August i värmen.
Körde som ett skott till Lit... Den behövde bara stå där under dagen, sen fungerade värmen igen.

Hann med allt det andra och hade sån energi när jag for hem:)
Den har funnits kvar hela kvällen...

Helmers läggning går bra. Han har bara gått upp 2 gånger, inget skrik sen somnar han bara:)
Varför började vi inte med detta förut kan man undra?

Nu ska jag träna på crosstrainern och inte sluta efter 3 min som igår:(

2 kommentarer:

Ika sa...

:) Tack för en härlig och väldigt trevlig dag.
Det får vi göra om.
Måste få önska dig Lycka till med träningen ikväll Frida.

Puss och Kram

Kristina sa...

Vart är bilderna från idag? Blogga blogga blogga!! =) Puss