BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 26 februari 2010








Ojjj vad mycket tårta jag har fått i mig idag:)
Först var vi på kalas hos MÅNS 4 år. Efter det hade vi middag hemma för mig med mina föräldrar.
Jag fyller nämligen 30 stora år på söndag.
Har du panik över att fylla 30 undrar många?
Näääää man är så gammal man känner sig....siiisååådäääär 23 alltså:)
Ingen panik över 30 dagen, tycker det är härligt att vara 30 och se ut som 12...:)
Tänk egentligen vad mycket man hunnit med i 30 år. Tänk att man då förhoppningsvis har ungefär 50 år kvar. Vad mycket man ska hinna med på den tiden. Härligt!!

Jag har inte gjort några planer för helgen. Känns lite skönt att vara lite spontan och se vad som händer... Har frågat min påhittiga pojkvän vad han vill göra, men han svarade som vanligt" jag vet inte"
Därför får väl JAG ta tag i familjen och hitta på nått kul så vi kommer iväg...
Annars skulle vi sitta här hemma och vara "spontana" och egentligen inte göra ett skit..

Det är tur att jag finns eller hur Ricke:)?

2 kommentarer:

Belle sa...

Mysig dag!!! Fina bilder på oss alla!

Man kan se varenda liten skavank i mitt ansikte på så där nära håll..;-)

Svärmor sa...

Sötnosar! Ser fram emot foton i brevlådan...
Hoppas du får en fortsatt mysig födelsedagshelg! Puss & Kram från oss allihop!