BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 15 februari 2010

H läser för oss med mormors glasögon.

Eftersom Ricke jobbade kväll igår också, for jag och barnen till min mor och far.
Åt räkor och myste.
Helmer älskar att vara där.
Han fick även sova mellan dom inatt:) Helt överlycklig när han vaknar och ser att han är kvar där.

Nu har vi städdag hemma.
Älskar och städa:) Jag mår så sjukt bra när ALLT är kliniskt rent. Ja, jag är lite manisk..
Men jag mår BÄST när det är rent och allt är på plats. Det kan man inte tro om man kände mig förr. Den sidan har krypit fram på äldre dagar:)

Jag vill flytta till stan. Hatar Brunflo lite. Så känns det idag.

2 kommentarer:

jessika sa...

Klart ni ska bo kvar i brunflo ;)

Ida sa...

Charmig bild på Helmer!:) Håller med om att det är en underbar känsla när det är rent och städat, det är konstigt att man kan bli så negativt påverkad av lite damm. Ha en härlig dag på stan! (läste inlägget ovan) kram