BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 23 februari 2010

Nytt liv!


Jag ska börja ett nytt liv....Det har jag väl sagt 100 gånger.
Men NU ska jag det..hahaha.
Jag ska börja träna min kropp innan jag får bestående men av att lyfta två barn.
Jag är stel som en pinne och har inga muskler eller kondition.
Detta måste få ett slut!!

Det svåra är att jag måste göra det hemma. Måste även tilläggas att jag har ingen som helst karaktär.
Jag pratar gärna med mig själv och säger" ähh jag tar det imorgon" Sen blir det inget av.
Men jag ska göra ett starkt försök.
Jag vill inte gå ner i vikt utan bara bli fast och ha en god kondition.
Känns som en bra tid att börja med detta då det är ett tag kvar till sommaren.

Jag känner mig sjukt peppad och hoppas jag kommer igång...idag:)

2 kommentarer:

Ida sa...

Det är bra Frida! Jag ska också börja träna när den här bebisen är ute, jag ska jogga och göra sit ups i vardagsrummet. Man måste börja nu så man inte faller ihop när man blir 50. Fina bilder från er resa! kram

josefin sa...

du skulle kunna köpa ett wii fit spel. då ska man stå och vi vicka på höfterna som om man rockade rockring och sånt. de är kul, och JOBBIGT..