BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 30 mars 2009

Vanlig dag.


På eftermiddagen idag när vi kommit hem från öppnaförskolan tog jag av H blöjan. Jag vill att han ska "lufta" rumpan en stund om dagen.
Han försvinner in i köket medans jag skruvar ihop en hylla som jag köpte igår på Ikea.
Efter ca 3 min tycker jag att det är lite väl tyst i köket och går in. Tror att han har högst klivit upp på något köksstol och står och vinglar.

Men ack så fel jag hade.

Han sitter på golvet och kladdar med sitt eget BAJS!!!!!!!!!!
Herre min jävla gud. Händerna är fulla med bajs och han tittar upp, flinar och för händerna mot munnen.
PANIKSLAGEN kastar jag mig över honom och slänger han i badet. Han ger sig inte utan försöker stoppa in händerna i munnen hela tiden....
Han hade inte något runt munnen och luktade heller inte ur munnen så jag HOPPAS inte att han pulade in något innan jag kom.

Efter detta får man inte lämnas ensam 1 sekund när man har rumpan bar....

Helt vanlig dag som mamma antar jag:)

3 kommentarer:

Helmers Farmor sa...

Hå-hå-ja-ja, sådan far sådan son... ;-)
Kram till er alla!

Unknown sa...

Åh herre gud!!! Tur att du hann fram;)

Ika sa...

Ojoj...jag kan bara se en Frida med världens panik.
Saknar Er

Puss å kram