BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 22 mars 2009

Dagens

Japp då var den jobb helgen färdig.
Bara tre nätter nästa vecka sen blir jag ledig i två veckor... underbart!

Jag har börjat läsa en blogg som är en av dom roligaste, härligaste och underhållande bloggen i min blogg värld.
Jag skulle vilja läsa en bok av henne.
Hon har en "dagens" som är perfekt när man inte vet vad man ska skriva om. När man har en torka som jag har nu.
Funderar starkt om jag ska sno eller låna hennes idè.
Hoppas att hon inte tar illa upp om jag länkar till hennes blogg. Då får du säga till för nu kommer ALLA läsa:)

Då kör vi dagens, "dagens"

Vill: Börja snusa igen och att Johans fest ska vara nu till helgen.
Ska:
Mysa med en bakis R som bara vill kramas och pussas.
Känner mig: Pigg även fast jag la mig 08.00 och klev upp 12.00.
Borde: Ringa a-kassan och skriva in mig.
Har precis: Fått psykbryt på H för att han är pigg kl 19 då han SKA sova. Stängde in mig i datarummet med hörlurar på och låter R ta över:)
Lyssnar på: Anna Ternheim
Imorgon: Vill göra något kul men alla verkar upptagna. Någon?
Glad och lite ledsen över:
Att R ska börja jobba heltid imorgon.


Tack Ida!

2 kommentarer:

Anna H sa...

åh vad skoj, jag gissade direkt på Idas blogg innan jag kikade vem du länkade till =) Ida är en nära vän till mig och jag håller med om att hon skriver helt ljuvligt!!

Vad jobbar du med?

Kram

Anonym sa...

Haha, tack kära du, vilken komplimang!! Läser din blogg dagligen, det är så kul att följa er vardag!! KRAM