BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 14 mars 2009

Trött!

Nu jobbar jag bara en natt till sen är jag ledig till torsdag natt.
Det har faktiskt gått jättebra att jobba.
Nästan lite kul till och med:)

R försöker få H att sova en gång om dagen.
Så vid 11 tiden då lunchen ställs fram är han ganska trött.....:)
Vi får väl se hur det går.
Annars får vi vänta tills han är mer redo. Det är svårt det där!
Han har även slagit i sängkanten mellan ögonen om ni undrar varför han ser ut som han gör.

Trevlig helg!

9 kommentarer:

Anonym sa...

HA HA! JAG DÖR!!!!:)

Kram!Ellan

Charlotte sa...

Men stackars Hellan. :) Vi väntar till sommaren med "inskolning" på sova 1 gång per dag.
Kram på er.

Anonym sa...

Ja skratta¨så de gör ont i magen fy fan va stört skönt gjort =)

Ika sa...

Men lilla gubben....fy va trött man kan vara=)
Håller tummarna att ni lyckas med "sova 1 gång per dag"

Ha de`så bra och ge Helmer en stor kram

Marina&Edvin sa...

Hahahahahahaaaa Stackars Helmer. Jag tror jag döööörrr!!!!

Belle sa...

Kanske inte riktigt dax för det ännu!!=)
Sjukt kul!!

Anonym sa...

Haha vad söt han är!!

Anonym sa...

Men herregud va söööööt. Och ja skrattar så ja döör. Ha ha ha ha lilla Hellan!!!

Anonym sa...

Ja jäklarns va roligt =) Ha ha ha
Kramar kramar