BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 13 mars 2009

Redo.



SOMMAR jag säger bara jag vill ha SOMMAR nu!
Tänk när man kan vara ute hela dagarna.
Dom där två timmarna som man ska försöka roa H på kvällen när han börjar bli trött och ska snart sova kan man GÅ UT och leka på gården. Slippa sitta här inne och ruttna.
Jag vill till och med KRATTA. Fan vad jag vill kratta....i frisk härlig vårluft.

Kom då våren och slasket jag är redo.
Redo att bränna mig i ansiktet, dricka varmchoklad bland slask och vatten.
Redo att åka den sista längdåkningen med H i pulkan. Redo att sitta i badhusparken på bänkarna och stekas.
Redo att inta SOMMAREN.
REDOOOOOOOOOOOOO!!

Fan vad jag längtar och det bästa är att det är inte långt kvar:)

2 kommentarer:

Belle sa...

underbart!!! det här är egentligen den BÄSTA tiden. att ha ALLT de där att se framemot!!

Anonym sa...

Jag är med redo! Fina bilder;)

KRAM/
Ellan