BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 31 mars 2009

Män som hatar kvinnor.



Jessica och hennes söta tjejer har varit här hela dagen:)
Man får hoppa i F och R gästsäng....

På kvällen fick jag och Annica ett ryck och gick på bio.
Män som hatar kvinnor.
Jag har inte läst böckerna. Tyckte att filmen var asbra. Jag kommer att läsa tvåan och trean omgående.
Men jag tyckte att våldtäkts scenerna var för vidriga.
Det tog liksom aldrig slut. Jag blundade och höll för öronen men skriken gick igenom... Jag var nära att gå ut ur biosalongen.

Men förutom det var den jättebra.

Hoppas på sol imorgon så man kan få nån himla bränna nån gång!

1 kommentarer:

Belle sa...

ha ha vilka underbara bilder!!
synd att du inte kan joina oss på fredag...=(
Tack för en fantastiskt givande pratstund i morse!
Love till dig=)