BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 december 2008

Nya kläder


Tomten kom idag på öppna förskolan i Brunflo. Vi ville passa Elsa idag så hon kom och vi tog med oss både Pappa Rickard, Tobbe och barnen på tomtebesök.
Lyckad dag blev det!

Invigde Helmers fina sparklåda fast inte med Helmer utan med Elsa som inte ville åka nåt annat.
Har ingen bild på den men det kommer..

Idag kom kläderna som jag beställt från våran kära vän Emma på Po.p i Oslo.
Hon skickade även med julgåvor som jag fick lov att pröva direkt SÅKLART.

Lägg till bild
Tack snälla snälla underbara EMMA!!
Helmer tackar och bugar. Han säger faktiskt "tack tack "när man ger han något nu:)

Håller på att fixa mina tänder hos tandläkaren:(
Hatar tänder.
Hatar att det är så dyrt.
Hatar sprutan.
Hatar att vara där.
Hatar att jag måste operera bort två tänder.
Hatar allt som har med tandläkare att göra.


Så där ja...nu känns det mycket bättre:)

4 kommentarer:

Zanna sa...

Vilken sötnos :) Jo men du, Leo är ju fortfarande förkyld, alltså inget allvarligt men det kanske är dumt att komma till eran öppna och smitta alla barnen (kanske inte så troligt men dumt att chansa) Vad tycker du?? Jag vill ju så gärna fast samtidigt så skulle jag verkligen behöva en sväng på stan, fast det kan jag göra på morgonen annars. Kram

Anonym sa...

Åh! Gud va fin han är och fina kläder:)

Puss! Ellan

Anonym sa...

Här håller vi till!!

Anonym sa...

sjukt GALLIG!!