BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 10 december 2008

Julbord!









Ikväll har våran familj ,min brors familj, mor och far varit på JULBORD på hov i Östersund.
Så sjukt gott!
Tänk att man tycker att den första julskinkan med senap är lika god varje år...

Dom hade ÄVEN att EGET rum för julgodis.
Vad säger man? TACK GODE!!

Jag har ätit så mycket godis så det värker i magen...
Ett eget rum, man dör ju!!

Helmer fick ingen välling när vi skulle åka hem för farfar fick lov att proppa han full med ris à la Malta och grädde...till Helmers stora glädje:)

Innan på dagen hade jag äran att få besök av våran egen JOHAN KANTERMO!!
Han var minsann i Brunflo och hälsade på hemma hos en av Brunflo mammorna Marina där jag befann mig.

Mycket trevligt! Tack Johan!

Nu ska jag med min proppade "som det känns gravida mage" slänga mig på soffan och se greays...

Härlig kväll!!

(Fick till att folket rör sig på bilderna och fick inte bort det så dom blev lite suddiga)
Inte lätt när man inte vet hur man gör med kamera helvetet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men guuu så mysigt och gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zanna sa...

Det ser verkligen super mysigt ut! Vi ska på Julbord den 20e med Jonas jobb. Ser ut som att du har fullt upp på dagarna. Om du vill så ska vi göra julgodis på söndag här kl 17 och ha pyssel kväll måndag kl 18. Kram