BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 8 december 2008

Julkort.



Idag har Alfred och Edvin varit här med sina mammor och fotat julkort.
Det gick bra fast vi fick inget på Helmer som var PERFEKT.
Det är lite svårt när han har svårt att sitta stilla.

Ska pröva imorgon igen annars får vi väl nöja oss med dom som blev.
Dom måste skickas in för framkallning ganska snart.

Ikväll är Ricke på fotbollsträning och jag ska INTE kolla på tv utan göra något annat.
Göra knäck om jag pallar.
Annars göra klart mina änglar som jag inte blev färdig med sist jag pysslade.

VARFÖR kommer det så jävla mycket snö den första vintern jag har BARNVAGN??

Ge mig en spark och sparklåda i julklapp nån!!
Men det är vackert med snö...

Imorgon ska jag ut och handla ALLA julklappar så det är klart.
Hoppas på att Kristina hänger på.
Om det är någon annan som är ledig så får ni gärna följa:)

Tack för idag mammorna!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du hann med att handla ALLA julklapparna! :) Väldigt kul att vi äntligen hann käka lunch i alla fall.

Och du, Helmer är en riktig sötis!!! Precis som mor sin...;)
Kramelikram