BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 29 december 2008

Jobbdag:)

FÖRSTA dagen på jobbet har jag haft idag.
Jag har gruvat mig som fan ett tag för att börja jobba. Har ändå varit hemma sen november förra året.
Men det var ASKUL.

Kul med arbetskamrater igen och även kul att träffa dom gamla vi tar hand om ....
Kul och prata om nåt annat än sovtider och barnmat...
Kul och bara "vara" igen utan att tänka på om Helmer ska sova, äta eller byta blöja. Jag älskar att göra allt det självklart men det är skönt och bara ta hand om sig själv igen...
Jag vet att Helmer är hemma och har det bra med Pappa Ricke och jag kan slappna av.
Ni som är mammor förstår, ni som kommer få barn kommer att förstå...

Underbart att börja jobba och underbart att komma hem till familjen efter en dag på jobbet.
Jobbar dag hela veckan.
Börjar jobba natt nästa vecka. Hoppas jag pallar det bara.

nu ska jag har lite mys med kärleken:)

1 kommentarer:

Zanna sa...

Vad kul att det gick bra på jobbet!! Jag längtar tills jag ska börja (om jag får nåt) jobba. Vad tycker rickard om att va hemma? Kram