BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 9 december 2008

Jobbångest

Nu har det handlats julklappar i stora lass. Alla är klara!! Nu ska jag bara vara hemma och njuta av tiden innan julafton.

Men så ligger det en stor ångest innan jul. Jag ska börja JOBBA på måndag.
Alltså FY FAN för det!
Jag får panik över att inte få vara med Helmer HELA tiden.
Visst är det skönt att få komma ifrån lite och bara få vara själv och inte bara vara mamma.

Men nu när jag inte har nåt val utan måste jobba känns det tungt.
Har ju varit hemma i ett år nu.
Skulle kunna vara hemma några år till.

Men men familjen måste ju försörjas så det är bara att jobba!
Aset Rickard ska vara hemma till augusti.

Ska börja med att jobba 3 dagar så jag lär känna dom jag ska ta hand om på natten senare.
Sen börjar jag på riktigt efter jul.

Kristina följde inte med på stan utan jag var själv.
Skulle precis gå och ta en kebab SJÄLV när jag stötte på en gammal underbar vän från förr,
gravid och härlig...Tog en lunch med henne:)

Lyssnar nu på "not ready to make nice" med Dixie Chicks.
Älskar dom!

Soffan nästa!

0 kommentarer: