BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 28 december 2008

Besviken






Dagen innan.

Jag vill börja med och berätta att våran familj på min sida har väntat på denna jul i 1½ år ungefär.
Både min syster och min bror har fått barn igen.
Vi friar vartannat år hela familjen Duvdahl.
Tre nya Duvdahlingar har kläcks fram och lyckan är fullständig. Julen med HELA familjen kan börja...

Trodde vi ja!
Julaftonsmorgonen börjar med att Rickard hämtar en hink och mår illa.
Vi kör ändå till mor och far och tänker att det går nog över...

ALLA blev magsjuka utom jag för jag var förskyld och hade feber.
Soffan var typ tom vid Kalle Anka.
Fyra av tretton kunde äta julmat.
Tre badade i traditionstunnan.

Jag är BESVIKEN!
SJÄLVKLART skulle detta ske.

Hatar julen 08.
Nu är det bara att börja längta i två år till nästa familjen Duvdahl firar jul igen...:)

Bara därför ska vi FESTA loss på nyår.
Om vi är friska vill säga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att höra!
Var nästan lika bra då att vi inte kom.

Hoppas verkligen att nyår blir något annat!

GOTT NYTT ÅR på er allehopa!
Kramar
/Kusin martina

Anonym sa...

hej gumsan! det är lite roligt att det står:"vi friar vartannat år hela familjen Duvdahl"