BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 22 april 2010

I fredags hade

jag lämnat en liten lapp på köksbordet till Ricke innan jag åkte iväg över helgen.
Jag skrev ner FEM bra egenskaper jag kunde komma på om honom.
Ibland behöver man höra BRA saker om sig själv.

Igår gav jag en liten HINT att jag också kanske kunde få höra några bra egenskaper.
Det tog några minuter och det kom inte bara FEM utan TIO...:)

1. Du är världens bästa mamma, sätter alltid barnen i första hand. ( just det)
2. Du är sjukt vacker, som på film. ( tack)
3. Du är väldigt omtänksam, sätter ofta andra före dig själv. (tycker du?)
4. Du är rolig, när du drygar dig är det inte många som är lika roliga som du.( ja humorn är det inget fel på när den väl kommer fram)
5. Du är bra på att organisera. ( ja det tycker jag med)
6. Du är duktig på att sjunga. (nä det är jag inte)
7. Du har världens finaste leende. ( ååå tack)
8. Du har sjukt sexig kropp. (nä inte just nu)
9. Du är bra på att ta hand om vardagssysslor.( kan man bli annat?)
10.( Den här är svärmor och barnförbjuden) :)

När jag fick höra dom här sakerna blev jag en meter längre.
Jag hade ett leende på läpparna resten av dagen.
Kände mig snygg, bra och rolig:)
Det är väldigt viktigt att ibland bli påmind om vem man är och vilka bra egenskaper man egentligen har.
Dom är lätt att glömma bort i dessa småbarnsföräldrarliv man lever nu.

Det här borde man göra med sina vänner också...

4 kommentarer:

Unknown sa...

OJ, vilka fina komplimanger! Tänk om man hade fått höra 1 eller 2 av dom!;)

KRAM

jessika sa...

Du har helt rätt i att man borde göra mer sånt både med sin partner och sina vänner... Men du är inte bara smart du e både snygg och rolig också;)

Belle sa...

Det där ska göras!!! =)

Svärmor sa...

Hepp, skulle aldrig erkänt att jag läser din blogg!! ;-) Som nr 11 kan jag lägga till att du är en toppenbra sonhustru! :-) Kram till er alla!