BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 15 april 2010

Bobbycar



är det bästa Helmer vet just nu. Han går nämligen inte ETT enda steg här hemma.
Han åker bobbycar ÖVERALLT...
Jag kan visserligen förstå honom, det är typ 160 kvadrat på en våning.
För att komma från vårat sovrum till köket måste man gå igenom fem rum...
Varför tillverkas inte bobbycars för vuxna?
Jag skulle lätt skaffat mig en:)

Det dyga med det hela är att han åker på denna plastbil runt, runt och gormar" MAMMA" HELA tiden jag försvinner inom synhåll ....kanske 100 gånger per dag.
Ljudet av bilen på varje tröskel får mig att vilja KASTA ut den (och honom) ibland:)

Men han är nöjd, glad och älskar denna bil så det är bara att gilla läget som med allt annat:)

I helgen drar jag och barnen till Jessica H och hennes familj någonstans i skogen 1 tim från Lit.
Dom har en stuga där.
Ricke ska ha någon slags fotbollsdag på lördag, då kan han helt enkelt inte följa med oss.
Synd för honom:(

Trevlig helg!

0 kommentarer: