BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 7 april 2010

Det är inte synd om mig

Hellan och Liam
Att det skiljer 4 mån på dom syns snart inte:)

det ÄR synd om August...
Tyckte att han var lite gnällig och svårsövd idag. Vaknade efter 20 min i vagnen.
For raka vägen på HC.
Självklart har han öroninflammation IGEN...
Jag blir inte ens förvånad längre..

Känner mig självklart som världens sämsta och gnälligaste mamma som klagar över att han vaknar varje tim hela natten och ville äta..
Han hade ju ont stackarn.

Det positiva med detta är att jag insåg det första dagen och väntade inte en vecka som sist...

Kristina tog med sig barnaskaran hit idag:) Alltid lika härligt med besök, under middagen dessutom.
Ricke jobbar sin SISTA kväll.
Nästa vecka är det nytt jobb och 7-16 som gäller.
TACK för det!

Ikväll får Agge strula hur mycket han vill...jag ska inte klaga..

3 kommentarer:

Zanna sa...

Stackars liten! Jag måste ju erkänna att jag blir lite ledsen när du beställer mösser av Goskrutt :( Skönt att ricke har nytt jobb så ni får kvällarna ihop, vad ska han göra?

Zanna sa...

Du behöver absolut inte göra det! Fasiken va skönt med nytt jobb, hoppas att han tycker om det :) Vi har nog inga planer än så länge! Kram

Unknown sa...

Men lilla sötis! Stackare som blir sjuk så ofta. Tänker på er och älskar er. <3