BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 21 januari 2010

Söta Bella





Idag har jag haft besök av Marielle och Bella
Mysigt hade vi och hon hade med sig SEMLOR vilket är det bästa jag vet.
Du glömde den sista....hahaha, tur för mig!

Eftersom Ricke jobbar kväll kommer min kära mor hit.
Måste få hjälp på kvällarna med läggning av ett barn. August är gnällig den tiden och vill bara amma och bäras runt.
Helmer vill ha en som sitter vid hans säng tills han somnar.
Skulle jag gå omkring i hans rum skulle det ta två tim för han och komma till ro..

Hoppas att August snart får lite rutiner och somnar innan Helmer.
Men tills dess då Ricke jobbar kväll ibland, är det tur man har en mamma som kan komma till räddning:)

3 kommentarer:

Belle sa...

ÅÅÅ..Va sött att du lägger upp dom bilderna!:)
Det var jätte mysigt i dag!!
Kram

Ida S sa...

Ja mammor är bäst i hela världen.. :)Precis som i är..

Ida S sa...

vi är menade jag förstås.. Jäkla tangentbord...