BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 19 januari 2010


Snart ska min gamle vän Jessica få sitt andra barn.
Vilken dag som helst..
Så spännande.
Tänk att våra andra barn nästan blir lika gamla:)
Ååå vad mycket kul vi ska ha med dom små.

Har även sett August födelse film två gånger idag.
Både Kristina och Lotta ville se. Tänk att alla mammavänninor vill så gärna se. Det bjuder jag självklart på:)
Skulle inte visa den för vem som helst...
Det är även filmad från en "fin" vinkel och man ser inte så himla mycket.
Fantastisk kul att ha kvar eftersom man inte minns själv vad som händer och vad sägs.

Tänk att det är fyra veckor sedan August kom. Tiden går FORT...

Ellan som skulle komma till veckan kommer inte...Lilla Ludde är sjuk.
Men syster med familj kommer till helgen:)
KUL!!!

2 kommentarer:

Kristina sa...

Ja den var både rolig, gripande och vacker ;-) Nu borde jag sova så att jag är vaken när du kommer i morgon...glömde min kofta hos dig, den ligger vid datan, ta med den är du gullig!

Ida S sa...

Va häftigt med en förlossningsfilm.. Kul att ha kvar när barnen blir större.. :) Kram