BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 26 januari 2010


Idag kom ett besked från våran hyresvärd.
Dom ska sälja gården. VAAAAA???
Vi flyttade in här april 2008.
Dom vi hyr av flyttade ut för en månad sedan till sitt nya hus. Våra nya grannar flyttade in och vi flyttade en våning ner.
Det är på 170 kvadrat och det är helt underbart att bo här.
Speciellt när vi har grannar som har barn och som vi trivs med.
Vi visste att dom ville sälja huset med att det skulle ta några år.
Vi är ju även sugna på att köpa hus men det är ändå skönt att bara hyra än så länge.

Men NÄHÄÄÄ, man ska fan inte få vara lite lycklig ett litet tag.
Nästa vecka ligger hela gården ute.
Kommer köparna vilja hyra ut?
Kommer vi få flytta ut om 3 mån?
Dagis?
Hus?
Lägenhet?
HJÄLP!!
Skit, skit och åter skit.
Vi bor här och vill inte flytta. Jag kan inte bo i nån liten sketen lägenhet i stan..
Det ända vi kan göra nu är att avvakta och se vem som tar sig an denna gård.
Be till alla gudar att dom bara vill tjäna pengar och hyra ut till oss:)
Ljusa tankar nu Frida, som mamma alltid säger....Ljusa tankar!

6 kommentarer:

Kristina sa...

VA!!!!! Men RING kvinna!!

Ida S sa...

Det va verkligen inte kuliga nyheter..
Men jag vill träffas utan barnen.. För med det monster jag har så kommer inte jag få en syl i vädret.. :)Vi provar nästa vecka igen.. :)

Charlotte sa...

Men faaaan! Ni som satt och prata om det.. Nu håller jag tummarna att de som köper vill hyra ut till er. Kram på er!

Anonym sa...

Varför köper inte ni den då??? Och så hyr ni ut övervåningen och får in lite pengar. och om det finns nån lada eller annat hus kan ni ju hyra ut det med..
Johan

Belle sa...

det är inte sant...vi som pratade om det sist oxå! Fyfan..Men jag säger som Johan,köp det NI!

Marina&Edvin sa...

Neeej!!! Vad tråkigt. Hoppas det löser sig till det bästa. Kram!