BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 31 januari 2010

Nu blommar löken...
Min kära kille har börjat med en PAPPABLOGG!
Jag, Kristina och Ricke satt och pratade lite om det."Fan vad kul och läsa en pappablogg. Du som är en sån känslosam person och inne i din papparoll Rickard. Du är dessutom bättre på att skriva om dina känslor än att förmedla dom till mig. Starta en pappablogg Rickard"...
Rickard svarar- Njaaaaaaaa, tror inte det vaaa..

Igår kommer han med ett leende och berättar att nu minsann har han gjort det.
Jag tycker det ska bli fantastisk kul att läsa. Hur han egentligen upplever sitt liv som pappa.
Uthängd kommer jag bli....
Det här kan bli en rolig grej. Vi kommer kanske till och med hamnar i ett litet bloggkrig..
Jag ser verkligen framför mig hur både jag och Ricke springer omkring här hemma med kameran i högsta hugg.
Försöker hitta saker varje dag och blogga om.
Som sagt, det här kommer bli kul.
Välkommen till bloggvärlden min kära!
Bara så du vet spöar jag dig om du får fler läsare än mig!

Här är den stålpappan

1 kommentarer:

Farmor sa...

Kära Frida, jag kommer fortsätta läsa din blogg! :-) **viskar: Och Rickards** Kramar!