BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 12 september 2009

Kort semester







Oj oj oj vad skönt att åka iväg.

Vi kom fram till vårat hotellrum 19.00, vi la oss genast under täcket med godis, tidningar och tv.
Det är vad gravida mammor en fredag kväll i Sundsvall på ett hotellrum gör:)

På morgon sov vi "ända" tills 9.15 då vi gick och åt en härlig frukost.

Sedan hade vi en lång och härlig shoppingrunda av kläder och sedan Ikea.

Kom hem vid 19 tiden.
Släppte alla påsar i hallen och intog soffan under ett härligt duntäcke och en bra film.
Mmmmmm.....vad jag älskar detta lugn.

Imorgon är det stora fixar dagen då möbler ska målas, storstädning, ljungen ska sättas i utekrukorna, möblera om....ja... det jag inte hinner med annars ska göras nu i två dagar.

Jag njuter, men jag SAKNAR mina killar. Jag har till och med nästan glömt hur min lilla Helmer ser ut och luktar....Ok nu kommer tårarna..nu måste jag göra nåt annat.

Sov gott!

3 kommentarer:

Ika sa...

Tack Frida för en härlig & trevlig tripp till Sundsvall.
Det får vi göra om, när vi även kan ta oss ett glas vin :)

Du får ta H:s kudde inatt så känner du hans närhet.

Puss & Kram

Belle sa...

Ååå vad mysigt för er!
Du är så snygg gravid!!
Du borde fan i mig alltid vara det ju!
Hela du lyser upp som en sol =)

Charlotte sa...

Frida. Skönt att läsa att du ändå njuter.. Jag visste det!
Vi ses snart.