BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 14 september 2009


Ikväll kommer DOM hem:)

Jag hade överlevt ett par dagar till i detta lugn.....:) Men ändå underbart att få pussa på dom igen.
Vad har jag lärt mig av denna tid? Jo, ta mer tid för mig själv.
Bestämma med R under helgen vilka dagar han ska träna och vilka kvällar jag ska få göra nåt.
Väldigt viktigt!!!!

Jag har lite glömt bort mig själv dom senaste åren.
Det rullar som bara på....
Man behöver andas ut och bara ha det tyst, träffa vänner, handla själv...
Jag ska även börja en fotokurs snart hoppas jag, bara det finns plats.

Som sagt EGEN tid är viktigt.

Men nu ska jag snart få pussa på vårat lilla barn:)

(Visst blir bilderna lite suddiga med den nya bakgrunden eller är det bara jag som ser det?)

5 kommentarer:

Linnéa sa...

Hej! Va kul med syskon:)
Jag har redan lånat ut liggdelen till Desirée, Melvins mamma. Dom väntar syskon nu i oktober och jag antar att dom vill använda den tills efter jul någon gång.. annars hade du självklart fått ta den:)
Lycka till med allt!

Unknown sa...

Hej! Gillade din gamla blogg mer... Lite suddigt med tror jag...

Skönt att du verkligen njutit av din egen tid!

Hörs sen! PUSS

Ida S sa...

Ja dom ser lite suddiga ut!:)Annas va den jättefin. Själv har jag inte listat ut hur man gör en ny design.. :)) Vad är det för liggdel du söker? Har en hel vagn till H om du vill köpa för en liten slant. Kan va skönt att ha en på dagis...

Nina G sa...

Bilderna blir suddiga eftersom inläggområdet och där rubrikerna ligger är så pass "genomskinliga". Med mörk bakgrund blir ju bilderna skarpare.

Annars var det jättefint. :)

Unknown sa...

Nu var det bättre!