BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 7 september 2009

Ensam helg.


Idag har vi äntligen fått varit på öppna förskolan här i Brunflo.
Lika roligt som vanligt.

På fredag ska mina killar åka till Luleå. UTAN mig....
Jag ska vara hemma och vara ledig dessutom.
Ska alltså bara vara för första gången sen H kom till våra liv.
Känns så där och vara utan mitt lilla barn i 4 dagar.
Har bara varit utan honom en natt.
Men jag fick lov att ta mig kragen och släppa iväg dom...
Tänk va kul för R och ta med sig H själv till farmor och alla hans vänner där uppe.
Mysigt att bara dom få åka på en resa.

Själv ska jag åka till Sundsvall med Jessica H och bo på Hotell en natt:)
Fara på Ikea och göra Sundsvall helt enkelt.
Dom andra dagarna ska jag göra sånt jag inte hinner med annars. Typ, SOVA hur länge jag vill, måla möbler, bara sitta stilla en hel dag och läsa...
Hoppas att jag kommer njuta.......istället för att längta.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det kan vara ganska härligt att njuta och längta på samma gång...

Helmers Farmor sa...

Nu är gullisarna här! :-) Det första lillman gjorde var att säga "Atten" och knallade nerför slänten till älven! Och han gillar att sitta i traktorn! :-) Passa på att njuta och ha en riktigt mysig ensamhelg! Kram!