BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 4 september 2009

Bilder.



Vi drar...
Jag kunde inte låta bli... Tänkte lägga ut den på facebook men det får räcka att jag lägger den här . Så se och njut...hahaha..





Oj, jag vet inte vart jag ska börja.

Vi börjar med resan till Turkiet. Flygresan med en 1½ åring i fyra tim gick över förväntan skit bra.
Han sov, åt, sprang i gångarna och höll lådan.
Den otroliga 40 graders värmen märktes inte ens på honom utan mer på oss vuxna.
Han har sprungit runt som en galning bland poolerna och åkt vattenrutschkana.
Jag däremot åkte på en hejdundrandes diarrè efter två dagar. Fick alltså njuta av all inklusive med så sjukt mycket mat i två dagar sen var det stopp.
Drack vatten och vitt bröd resten av tiden.
Var lite halv dålig när vi kom hem till Frösön med flyget så jag for till sjukhuset och la in mig.
Kollade så bebisen mådde bra och fick dropp.
Lämnade massa prover och fick åka hem på kvällen.
Mina värden är väl inte på topp men jag kan äta och mår bra nu:)

Lite synd att bli sjuk på resan då man missar så mycket. Fast det var ändå underbart att åka...

H går på dagis nu och vi jobbar och står i.
Älskar att hösten snart är här. Alla mysiga kvällar med tända ljus och filtar.
Vill bara att det gröna ska försvinna så alla fina färger kommer fram:)

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Fina bilder..Speciellt den på R & H. :)

Sara sa...

Jätte fina kort! Synd att du blev dålig! :-(

Anonym sa...

Mysiga bilder:) PUSS från Ellan

Karro sa...

ÅÅh vad härligt det ser ut..
Kul att du är tillbaka på bloggen igen :)
Sköt om dig och hälsa killarna! puss

Ida sa...

Vilken härlig semester ni verkar ha haft! Synd att du blev magsjuk bara. Jag suktar verkligen efter ett medelhav, eller vilket vatten som helst som överstiger storsjöns 9 grader.
kram