BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 8 september 2009


Det är BRA att R börjar sent att han får lämna H på dagis....
Jag har liksom inte psyket för det än. Eller vadå än?? Det kommer jag nog aldrig få heller,speciellt inte när jag är gravid då min gråt ligger i halsgropen HELA tiden....
Jag kommer bli van det, jag vet, men jag törs liksom inte ens börja.

Ja, ja..en dag.

Idag har jag haft besök av Kristina och hennes dotter på 1 månad. Jag DÖR av längtan till min egen kommer. Vill bara ta en stor tugga av henne för jag blir så galen av längtan...
Jag har även fått sjuka starka känslor att det är en flicka nu. Vet inte varför men jag bara känner helt solklart att det är det.
Mmm...Bara 13 veckor kvar:)

Kristina och jag har ältat barnuppfostran och barnpsykologi i fem tim. Alltid lika intressant och givande. Känns lite som att jag varit hos psykologen när man verkligen får prata av sig...
Tack för alla långa givande samtal Kristina!:)

Skulle knäppa en magbild idag men R hann åka på jobb:( Imorgon kanske?

Nu ska jag jobba tre nätter sen är jag ledig två veckor till:)
Efter det mina damer och herrar är det bara sex nätter kvar...I HELA MITT LIV.. För jag tänker ALDRIG mer jobba natt efter detta.


Tack och hej!

1 kommentarer:

Kristina sa...

TACK själv underbara du! Kom just att tänka på kvällen när du sov här, den var magisk! Kommer inte ihåg så mycket av vad vi kom fram till, bara känslan =) Fin bild!