BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 30 juni 2009

Uppdatering.









Nu är vi hemma igen.
R kom också hem idag. Han var brun och nyklippt och jag blev som kär på nytt när han klev i köket. Det kittlade till och med till i magen....:)
Det var faktiskt skönt och vakna i morse och det var mulet. Trodde jag aldrig jag skulle säga men det har varit varmt och soligt länge nu. Jag kan inte sitta inne utan måste vara ute varje sekund av dagen då det är fint. Kan vara för att jag har semester och vill passa på.
Skönt alltså med lite moln och regn.

Imorgon ska jag bara vara hemma med R och H och fixa på gården.

Veckan med sol och Eleanore har varit underbar. Känns som att jag varit utomlands.
Varit på stranden varje dag:)
Synd nog hade jag inte fin kameran med mig för den hade R i Luleå.
Men lite bilder med lill kameran blev det.

Jag saknar öppna förskolan och alla som går där. Vad gör ni? Hör gärna av er om ni gör nåt kul.

3 kommentarer:

Kristina sa...

Härliga bilder!! Ringde dig i dag, men inget svar! Hoppas att vi ses snaaaart =) Puss å kram

Unknown sa...

Härliga dagar...

Zanna sa...

Ni får komma när ni vill :) Vi är hemma hela veckan som kommer och halva nästa vecka innan vi åker på en mini semester. Kram