BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 juni 2009

Lite bilder från helgen.

Min mor tog med sig alla sina barnbarn till grannen för att visa upp dom. Den äldsta cyklade...
Vi hittade min gamla dock vagn.
Eftersom jag HATAR maskar fick R lov att lägga en på H matbord...vidrigt!

Idag har vi haft en heldag på stan med Jonna och hennes söta dotter Maja.
På middagen kom Zanna och Leo på besök.
Nu har en veckas ledighet gått. Imorgon börjar mitt fyra nätters pass.. Känns alltid tråkigt innan men det går bra när man väl är där.
Bara tre veckor kvar till semester:)

Då ser jag framför mig: En fin gravidmage som syns under klänningen, bad i Önsjön, åka på massa härliga utflykter, sol varje dag med nån dags regn, H är frisk, få massa besök, grillningar med vänner på kvällarna, springa runt på en äng med H och R hand i hand med solhatt, ja jag kan hålla på hur länge som helst.....
Den bästa sommaren!

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Vilken äng ska ni springa på? Jag vill komma och titta.. :)

Belle sa...

Ha ha,söt du e..jag vill oxå titta när ni springer på ängen!=)

Unknown sa...

Låter härligt du:)
Puss och Kram