BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 12 juli 2009

Denna bild ska egentligen vara sist. R på parkeringen 02.2o. Vin på byxorna..står och halsar jäger. Om det ändå kunde få vara jag....:)
God och fin tårta.
Bästa bilden.
Fina familjen

Fin klädd innan bröllopet. Försöker få fram en liten mage:)
Hej alla glada:)

Vi har haft många på besök att bloggandet har känts oviktigt.
Men nu är jag tillbaka.
Min härliga fyra veckors semester är SLUT på onsdag. Hur fort gick inte dom? Helt otroligt.
Fast vi har gjort mycket jag och H.
R har bara haft en vecka och då var han i Norrland på fiskeresa.
Han har en vecka till, sista veckan i aug då vi ska ta en sista minuten utomlands.
Är lite oklart om vi åker själva eller om vi tar med oss mina föräldrar.
Emma K var lite sugen att följa och det vore ju såklart superkul.
Som sagt vi får se. Våran familj åker i allafall.

Igår var vi på Sandra och Mickes fina bröllop.
H fick bo hos mormor och morfar. Vi kom hem sent och vaknade första gången 11.20....HURRA!!
Så himla skönt, sen låg vi bara kvar och pratade i sängen i en tim.
Det var länge sedan....
Behövligt!!
Tre dagar kvar som jag ska ägna till mammorna som jag inte träffat på länge...

7 kommentarer:

Zanna sa...

Vilka härliga bilder!! Vi ses imorn :) Kram

Belle sa...

Underbar bild på dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

josefin sa...

åååh vilka fantastiskt fina bilder på dig och brudparet!

Unknown sa...

Väldigt fina bilder! Kram på er!

lb sa...

Vad fin du är!! :)

Ida (hemtjänsten Brunflo) sa...

Hej Frida! Halkade in här av en slump. Hoppas allt är bra! Kul att läsa om dig å din familj!

rillo sa...

Varför kommer det bara upp mongobilder på mej överallt? Kan ingen lägga upp någon bild från tidigare på kvällen då jag fortfarande var stilig?