BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 31 juli 2009

Bus hemma hos Liam,Kristina och Micke
Det här är vad H gjorde när han inte hade sett kristinas mage på länge. Han smekte och myste.
Han längtar nog efter sitt lillasyskon:)


Ja men då var man tillbaka igen då.
Två veckors ledighet igen:)
Nästa vecka är det sista veckan jag har med Helmer, bara han och jag innan han börjar på dagis den 11 aug.
Inskolning i två veckor sen åker vi utomlands. Jag dööööööööööör om han blir sjuk och vi inte kan åka. Men risken är 99% bland 18 andra ungar.
Det är tyvärr risken vi måste ta....

R har åkt till Stockholm ikväll för att hälsa på sin syster med familj och hämta lite möbler som dom vill bli av med.
Han återkommer på söndag.
Fanns bara två säten i bilen så vi kunde inte följa:(

Min mage växer och växer. Bild kommer när jag kommer ihåg och har någon som knäpper.
Jag har även varit på UL. Den 11 dec väntar vi den lilla. Lyckades hålla mig att fråga könet, fast R tror sig "se" att det inte fanns någon snopp... BM sa att hon inte såg någon heller. Men man kan se fel, snoppar kan gömma sig. Vilket betyder OKLART vad det blir. Precis som jag ville. Men som sagt R är säkert på en tjej...

Helmer sover i sin nya stora säng. Det tog tre kvällar sen gav han upp att försöka kliva ur 92 gånger. Nu tar han vällingflaskan, hoppar upp i sin säng och somnar.
Vi sitter såklart vid sängen tills han somnar. Målet är han ska somna själv och inte kliva ur men det är ett senare problem.
Sen kommer han tassandes vid 04 med snutte och napp och hoppar upp i våran säng.
Man vaknar knappt när han kommer.
Han känns så himla stor nu:)

Ja men det var väl lite uppdatering på vad som händer i familjen just nu.

3 kommentarer:

Ida (hemtjänsten Brunflo) sa...

Du kan sluta skryta med att du är ledig o 2v nu! ;) Det är jag oxå... Om dom där J-vla sommar vikarierna slutar sjukskriva sig så...

Charlotte sa...

Jag kommer och hämtar brödkorgen någon dag! Fan va fräsch Rille va i håret på första bilden. Helmer kanske också måste få likadana skor, de är iallafall sjukt snygga.. ;)

Ida sa...

Låter som kanon idé.. Torsdag skulle passa oss! Du kan väl maila mig ditt telefon nummer å kan vi väl höras? ida_sundstedt@hotmail.com Kram