BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 20 juli 2009

Regnet faller.

Det verkar vara en dålig period i bloggarnas värld. Även i min.
Vet inte riktigt varför men jag har bara ingen lust.
Men lusten kommer och går som allt annat.

Min semester är slut och mina fyra första nätter är gjorda.
Gick riktigt bra.
Tre nätter denna vecka och tre nästa vecka sen är jag ledig två veckor till.
Det är bra att sätta upp små mål. Annars skulle det aldrig gå och jobba natt.

Imorgon kommer kära Emma och Tilda hit.
På onsdag ska vi ha en tjej heldag.
Inga män och inga ungar.
Bara vi som på den gamla goda tiden.
Vet dock inte vad vi ska göra då det ska regna ett par dagar nu. Men om vi så ska behöva hänga på ett fik hela dagen får det gärna bli så.

Idag tänkte jag ta med mig mammorna och barnen från öppna och bada på storsjöbadet. Men det rann som ut i sanden....
Nån annan dag.

Gud vad jag känner för att springa ut naken i regnet och bara springa runt runt.
Men så roligt ska inte våra grannar få, inte idag iallfall.....

0 kommentarer: