BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 7 maj 2009

Vi åker.

Läkaren sa att det var ett virus och gav oss en hydrokortison kräm som vi ska smörja in honom med.
Det är även inte smittsamt.
Skönt för då kommer vi till Hudiksvall....
Imorgon åker jag och Helmer på våran andra resa genom Sverige bara han och jag.

R ska vara hemma och jobba. Han har även sin vän Tobbe här så dom ska leva loppan nu när vi är borta. Min mor har hotat med att hon kan komma när som helst. Så det känns skönt:)

Sist vi åkte var H bara 3 månader. Därför är det så himla kul när han är så stor nu. Det blir ju en helt annan grej.
Först åker vi till min syster med familj i Hudiksvall sen bär det iväg till Mora i några dagar.
Vet inte hur länge vi ska borta? Känns så skönt att bara åka på obestämd tid:)

Hoppas jag kan ge er massa roliga bilder och inlägg på våran lilla resa...

2 kommentarer:

Unknown sa...

See you soon:)

Ida sa...

Ha det så trevligt på resan!! Jobbigt med blåsorna, men dom går nog över snart. kram