BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 24 maj 2009

Nu ni!


Jag ligger inne på en jätte rolig nyhet som jag tänkte berätta nu.

Vi ska få en bebis. Jag är på smällen. Gravid. Vi ska bli fyra i denna familj.
Hi, hi...
Jag går nu in i vecka 12 och har mått som ett AS rent ut sagt. Illa är bara förnamnet.
Det kommer som i vågor. Just nu mår jag bra och hoppas att illamåendet är över.
Mådde inte så här illa med H så detta är något nytt.

Längtar nu tills magen syns:)
Kanske några förstår varför jag varit lite off den senaste tiden.
Men nu känner jag mig på banan igen:)

Har fått datum den 12 dec:) Får se sen på ul vilket datum det blir då. Kanske jan..

Underbar känsla att bära på en bebis till och att H ska bli storebror:)

13 kommentarer:

Belle sa...

JIIIIIIIHOOOO!!!=)

Carola sa...

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis grattis grattis!!!!

Marina&Edvin sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Vad roligt! Det kommer bli en tjej........hihihii

Frida sa...

Tack! Ja visst kommer det:)

FasterAnna sa...

Älskade vän! Jag blir så glad!!!

Katrine sa...

Grattis Frida (och den blivande fadern och storebror Helmer såklart ;) )

Anonym sa...

Men herreguuu GRATTTTIS till hela familjen!! från hela Gävle(och sthlm där jag bor för tillfället) Jättekul! Och spännande till max!

Stora kramen!

/Martina, Marcus, Anders och min sambo Mohammed!

Stina sa...

Wow, vad roligt! GRATTIS!!!!!!

lb sa...

Men vad roligt att läsa! Grattis grattis till bebisen i magen!! :D

Ida sa...

ÅH vad roligt!!! GRATTIS!!!

Mamma till Melvin & Madicken sa...

Hittade in till din blogg så jag måste ju säga ett stort grattis till krabaten i magen =) Vad kul!! Hoppas allt är bra med er alla! /Desirée

emma sa...

NU JÆKLA SKA JAG KOMMENTERA...jag ær så glas att Helmer ska få ett syskon..men du vet du må ta reda på kønet så kan kan børja planera alla inkøp ut av klæder : )))))))
puss på er och en extra stor till helmer...EMMA J

Emma sa...

ahh men shit så skriver man som en kråka också førsta gången jag kommentera.. ha ha men du fattar NOOOOOOOOG ; P