BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 20 maj 2009

Nya tag!


Nä nu måste jag ta mig upp ur detta djupa hål som har har varit nere i en tid.
Idag känns allt lite bättre.
Fick besök av härliga Jessica H och hennes son idag. Bara att någon kommer på besök blir man gladare.
Solen lyser:)
Har fått ett nytt slitet fint skrivbord av mor och far som skulle kastas.
Bara att byta bakrundsbild på datorn får mig att känna mig ny.
Jag skulle iväg ikväll och göra något för mig själv då R INTE är på fotbolls träning för en gångs skull.
Nä men då stänger jag in mig på rummet och läser en bok.
Snacka om att man blivit folkskygg....
Kanske inte så konstigt när man först varit mammaledig och sen börjar jobba natt då man knappt träffar någon och allra minst pratar.

Nä ut med sura miner och ensamhet.
In med gemenskap och glädje.
Sommar 09 här kommer jag:)

1 kommentarer:

Unknown sa...

Låter bra Honey:) Love you!