BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 6 maj 2009

Stackars Helmer

Inatt vaknade H varje timme och skrek som en galning.
Slängde nappen och ville inte ta den igen. Vilket aldrig har hänt.
Tvn var det ända som fick han lugn så vi sov på soffan det lilla vi sov.
För tre dagar sedan fick han små röda prickar i rumpan som nu har spritt sig över hela kroppen.
Såklart även till munnen såg jag idag.
Hmmm.. Blåsor i munnen.
Ja vad gör man?
Har köpt nån bedövnings grejs på apoteket så vi får se om det funkar inatt. Det verkar bli värre på natten då man har munnen stilla...
Han har knappt ätit idag och sova kan han bara en timme i taget.
Vad han för fel är en gåta.
Ska uppsöka en läkare imorgon.
Stackars lilla vännen.
Första gången jag känt mig helt hjälplös med mitt barn...
Finns liksom inget man kan göra. Inte ens förklara att det är blåsor som kommer försvinna om ett par dagar och det gör as ont.

Hoppas det blir bra för vi ska till min syster i Hudiksvall på fredag.
Annars är allt väldigt bra med familjen.
Jag är ledig och fri i hela två veckor nu.
Snart kommer Marlena och Nina som ska sova över.
Bra val med tanke på att dom kommer bli väckt 78 gånger av H. Sånt man får ta när man sover här:)
Hur går det Marielles bebis ska du komma ut inatt kanske?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars lilla Helmer:(
Hoppas det går över snart....
Kram!

Kristina sa...

stackars Helmer =( Hoppas att ni får någon klarhet i det hela hos doktorn! Sluta tjata på Bella, hon kommer när hon vill!! =)

Belle sa...

näha du...här kommer ingen bebis..Kommer väl sluta med igångsättning!=(
puss..

Anonym sa...

Oj vad jobbigt, man lider så med sitt barn och det är tufft när man inte kan göra nåt...
Kan det vara höstblåsor? I så fall är de borta på ett par dagar... Krya på er!
Jessika