BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 15 maj 2009

Sjuk

Nu är vi hemma igen. Vi åkte en dag tidigare för H blev så himla förskyld.
Vi åkte vi 19 tiden igår kväll ihopp på att H skulle sova hela 3½ tim hem.
Där satt jag och njöt av sol och knallblå himmel. Tittade på alla fina sjöar man åker förbi.
Proppade i mig en massa godis för att hålla mig vaken.
Ja men efter EN tim vaknar det lilla livet och skriker, håller på att somna om och skriker lite till. I TVÅ tim.
Det ända jag tänkte var att nu måste jag bara KÖRA så vi kommer hem nångång.
Febern var på sin topp och han var så trött.... Stackarn.
Men sen kom vi äntligen hem till en glad och mysig pappa som hade saknat oss massor. Ända tills kl slog 05.00 och H ville upp och det var R tur och kliva upp...hahahaha
Är det inte underbart så säg:)

H är lite piggare idag, hoppas att febern är borta till helgen för jag vill gå på marknad på Jamtli.

2 kommentarer:

Alfred sa...

Vi ska också på jamtli!

Unknown sa...

Tack själv min underbara vän för besöket! Var så himla trevligt att ha er här:) Saknar er redan...PUSS