BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 12 maj 2009

Mora

Vi har varit i Hudiksvall hos min syster i 3 dagar. Har en massa bilder men glömde självklart sladden hemma.
Igår fortsatte vi resan mot Mora. Bor hos Eleanore och hennes familj.
Jag fick en sån kärlek för Mora när vi kom igår. Vill flytta hit känns det som. Jag har ju faktiskt bott här i 5 år. Från 5:an till 9:an. Den underbara högstadie tiden...
Jag har aldrig förr känt att jag saknat Mora utan nästan tvärtom. Men nu är det så vackert.
Ska inte flytta hit utan kom på att vi måste nog köpa ett sommarställe här.
Eller hur Rickard?

Ellan har ett sommarställe 2 mil utanför Mora vid vattnet. Vi ska fara dit imorgon på utflykt. Kanske hittar vi ett sommarställe som väntar på att bli köpt.

H prickar är borta.
Han fick även plats på dagiset precis brevid oss den 8 Juni.....hurra!!

Grattis Marielle och Marcus till SÖTA Bella!!

0 kommentarer: