BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 20 november 2008

Grattis Frida


Nu har JAG sålt våran vidriga Volvo!! Att det ska till en kvinna till allt:) Rickard har försökt sälja den sen i somras. Men icke... Kan bero på att vi har besiktat den nu men jag tar ändå åt mig all ära.

Med den stora äran ger jag mig själv en NY KAMERA och ingen kamera som helst utan en Nikon D80.
Tack Frida! Jo men varsågod den var du värd!!

Tänkte börja på en foto kurs efter jul:)
Skaffa mig en hobby!! Otroligt men sant.

Att man kan bli så upp i hejsan av en materiell sak.

Konstigt men härligt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

meeen shiiiit vilken gryyyyym!!! blir ju lagomt avis!!!fi som satan!

Anonym sa...

fin=)Tänkte ringa dej nu,men vågar nog inte...du sover väl!!

Anonym sa...

jag vill ha hobby med dig! jag ska också köpa en kamera....så de så!

Anonym sa...

Jasså Kusin, då har vi något gemensamt!
Dock har du en mkt bättre kamera än mig, jag får väl vänta ca ett halv år eller liknande på min nya stjärna. :( Men glad är jag för din skull! Och dessutom är det ju mkt viktigare när man har barn, då man vill dokumentera stegen =)

/Martina